tirsdag den 29. juli 2014

Giv det videre ?

En tanke har rumlet i mit baghoved et stykke tid
og jeg har nu brug for jeres hjælp, for at finde ud af,
om ideen dur eller ikke dur.

Jeg har en forfærdelig dum vane, når det gælder indkøb af :
hobbyting, genbrugsfund og meget mere.

Noget får jeg aldrig brugt og andet købes der for meget af.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at give noget af det videre på følgende måde:




Lægger ud i begyndelsen af august mdr. hvis der er stemning for det
og det er ikke helt det samme, som en give away.

Under de ting, der gives videre, oplyses vægt, str og portosum



1. For at deltage, skrives der blot en kommentar .

2. Er der mere end en person, som gerne vil modtage, trækkes der lod .

3. Modtager skriver til mig pr mail, for at få min adresse og 
sender mig en frankeret svarkuvert der passer i str til det der gives videre .

4. Der gives en 24 timer til at deltage før modtager findes
og  oplyses på selve opslaget.


Giv mig endelig jeres helt ærlige mening tilkende.
( Vil nogen være med og kan bruge mit lille, hurtigt hjemmestrikkede billede, er i velkomne til at låne )

Hav en skøn, skøn dag derude

12 kommentarer:

  1. god ide men måske der der ikke så mange her i ferie tiden der ser dette ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle og tak. Joh, jeg er godt klar over, at mange er på ferie og rigtig mange er ramt af varmen, som jeg selv er, men tror nok jeg giver det en chance først på mdr.

      Slet
  2. Jeg synes det er en fremragende idé, ville gøre det samme, hvis jeg havde en blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Mie. Dejligt i begge tog jer tid til at svare og jeg gør klar til at søsætte min ide først i næste mdr.

      Slet
  3. Jeg syns det er en rigtig god idé, mange kan have glæde af det man ikke får brugt selv:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med så fin respons. Tak Elfepigen. Godaften hilsen og smil herfra

      Slet
  4. Super god idé. Du er altid så gavmild..

    SvarSlet
  5. Hvor er det en god ide Tove...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Karen Elisabeth. Så må vi se om der er noget i gemmerne der kan friste dig undervejs :)

      Slet
  6. Tak skal du have kære Louise

    SvarSlet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet