torsdag den 6. juli 2017

Giv det videre

Først vil jeg undskylde for mit fravær på bloggen og jeres blogge.
Følger jer stadig, men overskud har der ikke været meget af.

Dog har jeg fået ryddet en smule op i mit garnlager og nogle færdige ting,
som blev hentet igår af et par friske damer.

Der strikkes og hækles til gode formål over hele landet.
Varmestuestrikke-klubber på FB og jeg valgte at give videre til
Midtjyske varmestuestrikkere. En lille FB gruppe på små 40 medlemmer.

Troede ikke der var så meget garn i mine gemmer, men pyhhh
en tung kasse fuld blev det til.
OG jeg er SÅ glad for at kunne give det videre.
&
er temmelig flov over at indrømme, at der stadig er meget garn i gemmerne.
Har det med at gå shop amok, når der handles garn på internettet 


Jeg ved, at de bliver glade for alt der gives.
Har du/i garn, strik eller hæklede ting i gemmerne, 
kan dette være en måde at give det videre på.

Tak til jer, som læser med her og jeg er glad for at følge jer,'selvom 
der ikke kommer ord på via kommentarer.
Fortsat god sommer

16 kommentarer:

  1. Så snill du er, Tove! Det vet jeg jo fra før. Har fremdeles ikke fått strikket meg en jakke av det håndspunnede garnet jeg fikk for to år siden. Jo, jeg strikket en jakke nesten ferdig, men så ble den for stor. Jeg rekte opp alt sammen. Ser for meg en god kosejakke etterhvert.
    Det er flott være her i dag, men ikke særlig varmt foreløpig. I morges kl.06.00 var det bare 3 grader! Jeg skal bake flatbrød med min svigerinne i dag, men rekker vel litt strikking på verandaen før den tid.

    Ønsker deg en strålende fin dag og god sommer!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ingunn. Når du trevler op garn, rækker det længere og du får såmænd nok noget ud af det, når tid er. Pyhh, det var ikke mange varmegrader hos dig. Her skinner solen.
      God bage og strikke dag med din svigerinde.
      Smil fra Tove

      Slet
  2. Dejligt at høre lidt fra dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Miri. Det bliver nok lidt småt med bloggeriet, men hygger mig med det, når overskudet er til det.

      Slet
  3. Hyggeligt med at lille skriv fra dig. :-)
    Ih!!! Sikke meget garn du har i overskud. Rigtig god at give det videre
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej dig. Joooo, en smule skriv er der i mig og oprydning i garn var tiltrængt. Denne gang var det så til varmestuestrik det gik. Husker stadig, da din mor fik garn herfra til hendes strik og gode formål. Ikke godt, med mit garn-shopperi for mig selv, men godt det gør godt andre steder.
      Knus til dig og dine kære

      Slet
  4. Hvor er det dejligt med et blogindlæg fra dig igen <3 Tove, du har virkelig hjertet på rette sted, og jeg synes, du er så fantastisk, fordi du altid er så sød til at tænke på andre <3 Dejligt, du glæder andre med dine fine ting og garn 3< Kram <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh tak kære Louise. Jeg bliver så glad indeni, når jeg kan give noget videre. Især, når det ligger her uden t blive brugt. Plus, så tror jeg det er arveligt. Min mor havde det på samme måde .
      Smil og hilsner til dig og dine kære

      Slet
  5. Hold da op du har lavet mange fine ting og hold da op alt det garn:0)
    Dejligt du kan glæde andre ved at give det videre, en rigtig god ide/tanke:0)

    Sommer hilsen herfra:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhh ha ja. Er ikke stolt af mine alt for store garnindkøb, men det gjorde virkelig godt, at få ryddet op i en del af det. Under den oprydning, dukkede der så strik og hæklerier frem, som jeg havde glemt alt om. Det kom også med.
      Hilsner herfra Tullehuset

      Slet
  6. Lækkert garn. Skønt andre får glæde af det til gavn for de svageste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellafanta. Det er en god sag at støtte og dejligt at kunne skifte lidt imellem disse velgørenheder, for der er bare alt for mange derude, som har brug for hjælp.

      Slet
  7. Det er så godt å kunne gi til gode formål! Skjønner du er enig i det, for dette var jammen litt av en mengde!
    Jeg har faktisk ikke tenkt på å gi bort garn til veldedige formål, men det var en veldig god ide! Jeg har bare strikket til diverse formål jeg, men det er jo begrenset hvor mye jeg rekker å strikke....
    Ønsker deg fortsatt god sommer!
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Guri. Jeg synes nu du får strikket meget til gode formål, men skulle du have garn i overskud, tror jeg der er strikkeklubber der glad tager imod hvor du bor. I denne omgang gav jeg det til varmestuestrikkere, som dele ud til hjemløse, flygtningelejre og andre, som trænger.
      Smil fra Tove

      Slet
  8. Kanskje blitt strikket eller heklet noen Vakker av garn :-)) Jeg sender deg en hyggelig sommerhilsen,
    Kos deg. Klem fra Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey Viola. Dejligt at *se* dig herinde og jeg er sikker på, at de damer, som fik garnet, nok skal få noget godt ud af det. Følger dem flittigt på Face-book.
      Smil fra Tove, som sveder ;)

      Slet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet