søndag den 20. august 2017

Mærkedage

I dag, d. 20 aug, er en helt særlig mærkedag i mit liv.
For 13 år siden, erkendte jeg, at jeg havde et problem, som ikke kunne klares alene.
Lod mig indlægge på behandlingshjemmet Møllen, var der i 6 uger og
kom hjem til et nyt liv med store forandringer.


Det bedste jeg nogensinde har givet penge ud på.
Penge jeg ikke havde, men heldigvis havde jeg en forstående bank,
der uden tøven overførte summen til min konto.
Penge, der uden misbruget i mit liv, hurtigt blev betalt tilbage.


Mit navn er Tove og jeg er ædru alkoholiker.



Endnu en mærkedag er blevet krydset.
2 år uden rygning.
Dejligt, men stadig svær kamp at være i, da det påvirker mig mentalt, 
men det lille regnestykke ude til højre, holder mig på den valgte sti.


Gode mærkedag at kigge tilbage på, som valg der blev taget
for min egen skyld og ikke andres.

Hav en dejlig Søndag, trods regnen.

Alle billeder er lånt på nettet .

14 kommentarer:

  1. Stort Tillykke Tove,det er bestemt to mærkedage der skal fejres.
    Det er så flot du har taget kampen op og ændret dit liv😊♡

    SvarSlet
  2. Du er bare så sej!!! Knus

    SvarSlet
  3. Det er vel nok flot klaret. Jeg beundrer dig. Held og lykke i kampen fremover.
    P.S. Lige nu skinner solen i Århus.

    SvarSlet
  4. Gratulerer med merkedagene! Du kan være både stolt og glad! Slike endringer kommer ikke av seg selv, men er hardt arbeid hver dag, tror jeg.

    Ønsker deg en strålende fin søndag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
  5. Tillykke !!!!! Stor respekt og kærlige tanker herfra skoven til en sej sej kvinde- nemlig dig :)

    SvarSlet
  6. Tillykke. Super flot klaret

    SvarSlet
  7. Mange, mange tak til jer. Dagen bliver bedre og hjertet varmt indeni, når jeg får sådanne kommentarer med på vejen.
    Kærlige hilsner og tanker til jer herfra Tullehuset

    SvarSlet
  8. Kære Tove, du har alt mulig grund til at være meget stolt af dig selv, for du er vel nok god og sej <3 Hjertelig tillykke med de to fine mærkedage <3 Kram

    SvarSlet
  9. Stor respekt herfra og jeg ønsker dig alt godt

    SvarSlet
  10. Det er simpelthen så flot du søgte hjælp og holder ved !
    Det er sejt 😃

    SvarSlet
  11. Åhhh, mange tak til jer også. Det luner helt udi tæerne.

    SvarSlet
  12. Hjerteligt tillykke, Tove. Håber, alt er godt hos dig. Kh Karin

    SvarSlet
  13. Dette står det virkelig respekt av. Du må ha gjort en kjempeinnsats for å være der du er i dag! Og lykke til med jubileum den 20. august alle kommende år! Det fortjener du!
    Riktig god helg!
    Klem <3

    SvarSlet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet