fredag den 1. august 2014

Giv det videre 1

Tak til jer, som deltog og modtager er fundet.

3 sedler i en skål med jeres navne på og Karen Elisabeth blev trukket.
Er du sød og skrive til mig, så du kan få min adresse?

Lige hvornår jeg igen Giver videre, ved jeg ikke,
men der kommer mere i denne mdr.

August måned er *Giv det videre mdr.* her hos mig.

Denne gang er der vist lidt ugler i mosen.

Mon nogen kan tænke sig disse ting :

Påsyningsugle, måler 17 cm fra horn til klo
og 18 cm fra vingespids til vingespids.
Er i øvrigt et genbrugsfund.

Ca 2 meter grønt skråbånd. 1 1/2 cm bredt

6 træknapper med ugle. 3 cm høje og 2 cm bredde

Knapperne har jeg købt ved Helle, som har Livets tråd på FB.
Hun var så sød at smide ekstra i posen.
Fristende side hun har med knapper og garn.

Samlet vægt : ca 25 gram

Porto ved alm brev : 9.00 kr
Porto ved økonomi brev 6.50



1. For at deltage, skrives der blot en kommentar herunder.
Anbefaler at følge bloggen
via bloglovin eller GFC , da jeg ikke skriver til modtager,
som har 24 timer til at sende mig en mail efter afslutning
af det der gives videre.

2. Er der mere end en person, som gerne vil modtage, trækkes der lod .

3. Modtager skriver til mig pr mail, for at få min adresse og 
sender mig en frankeret svarkuvert der passer i str til det der gives videre .
mosekonen1958@gmail.com


4. Der gives ca. 24 timer (  Imorgen lørdag d. 2. kl 18 )
til at deltage før modtager findes
og  oplyses i dette opslag.


Håber i vil lege med og for god karmas skyld,
må der gerne deles / fortælles om det jeg har gang i :))

Tusind tak til Tanja, som allerede har delt.

Kig endelig også forbi Naturtræf turen
for at se om det er noget for dig/jer

Hav en dejlig aften.

6 kommentarer:

  1. Uhh - Jeg kan lige se en efterårsjakke til Arn for mig...

    Så jeg er med på denne her omgang :0)

    SvarSlet
  2. Ca 2 meter grønt skråbånd. 1 1/2 cm bredt --- kun jeg godt bruge så der ligger jeg billet ind og jeg har henvist til dig fra min blog .. :-)

    SvarSlet
  3. Fine ting du vil give videre, som kan bruges til nogle søde efterårs projekter:0)
    God weekend:0)

    SvarSlet
  4. Tak for deltagelse og tak Helle, fordi du delte videre på din blog
    God weekend

    SvarSlet

  5. Vil bare lige sige, at det er en god måde at give videre på :o)
    God søndag aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have kære dig. Nu må vi se, hvad jeg finder i gemmerne næste gang :)

      Slet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet