fredag den 20. april 2018

TAK og blog anbefaling


Smiler.

Tager lige en lille pause, fra min pause for at sige tak til den gæve kvinde Laila,
som er blogoplever og har skrevet mange kommentarer her hos mig og andre.

På en eller anden måde, fandt hun frem til mig og har sendt en flot, skøn bog om
at lave saft fra naturens skatkammer : 
Vild saft af Adam Engel.... Uha, den er jeg glad for Laila og den vil jeg få
stor, stor glæde af, når jeg igen er frisk til at gå ud med sankekurven.
Sammen med den, var der også et smukt viskestykke.
TAK fra hjertet Laila

OG stor tak til Ingunn, en skøn Norsk blogger-veninde, som har knækket koden
til min utrolig dårlige beskrivelse af at strikke en tommelkile i pulsvarmere.

Hun har nu skrevet det ned, så alle kan få glæde af den
og jeg anbefaler at prøve det, da pulsvarmerne bare sidder mere til på hånden.
Også på små hænder, som i har læst om her på bloggen

og her kan i se forskellige pulsvarmere, hun har anvendt den på.

Ingunn Bundingen er en af de mange Norske blogge jeg følger med stor glæde.
Hun er meget dygtig med strikkepindende og deler flotte billeder
fra den Norske natur.

Tak Ingunn.



Og nu fortsætter jeg lidt endnu med min pause.
Helbredet driller stadig, men jeg vender tilbage, når jeg har det bedre.
Kan jo ikke undvære jer.

Om lidt er det weekend og i ønskes alle en god en af slagsen
i det flotte, flotte forårsvejr

6 kommentarer:

  1. Test kommentar. Har besluttet at fortsætte med at blogge og vender tilbage, når der er noget at dele og give videre.
    Tak fordi i er derude.
    God Søndag til jer der kigger forbi

    SvarSlet
  2. Det er jeg godtnok glad for at høre..elsker at læse din blog😄😄

    SvarSlet
  3. Hvor er jeg glad for, at du bliver ved med at blogge <3 Blogland ville ikke være det samme uden dig <3
    Hjertelig tak for en dejlig start på en ny uge <3 Kram <3

    SvarSlet
  4. Tak for dine søde ord, Tove. Så skønt du vender tilbage, lige når din tid er og kræfterne er der. Vi vil glæde os ! Så skønt et foto du har lagt ud. Det er NU, det er forår.

    Med knus på vinden - Laila


    SvarSlet
  5. Flere og flere går ut av BLOGGLANDIA - vakker at du blir her :-))) Takk.
    Gleder meg å lese av og til. Hilsen fra Viola. Pass på at du har det fint. Kos deg. Klem

    SvarSlet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet