lørdag den 14. april 2018

Tak


Er kommet dertil, at jeg ikke helt ved, om jeg vil blogge mere.

Jeg er virkelig ked af, at den blogverden, som jeg holder meget af,
ikke er den samme og mange gode, hyggelige blogge forsvinder,
men det tager også lidt af lysten til at fortsætte fra denne Mosekone.

Plus, der er stadig mange bumps på min private vej,
som jeg heller ikke helt ved, hvordan jeg skal forholde mig til.

Tager en pause for at tænke over, om mit valg skal være permanent.

Tusind tak til jer, som har fulgt med i alle disse år..
I betyder meget for mig og jeg vil stadig følge jer på jeres skønne blogge.
*Vi ses måske *


2 kommentarer:

  1. Slots Machine For Sale - DRMCD
    This classic game has 3 reels, 4 rows, 안동 출장마사지 and 20 pay lines. The slots 대전광역 출장마사지 are all created with 3 rows, so that 춘천 출장안마 you have total potential of winning a 여주 출장마사지 pot. 사천 출장샵

    SvarSlet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet