torsdag den 25. september 2014

Hils på skønne Nohr

Dejlige Nohr på knapt 2 mdr., har i ikke set meget til på bloggen, endnu,
men igår fik jeg mulighed for at tage lidt billede af den lille fyr,
da han skulle skiftes - fra yderst til inderst.


Her får fotografen fingeren ;)


 Imens vi pludrer sammen, Nohr og jeg, stikker han mig bare nogle smil så store,
som berører mit hjerte så meget, at det får vandet til at stige op i øjenkrogene.

Jeg eeeelsker mine børnebørn SÅ højt. 

Så pyt med, at jeg nogen gange kan virke,
 som
et gammel sentimentalt fjollehoved, der kan tude af glæde, over et tandløst smil.



Den lille trøje, som jeg viste igår passer ham og hans mor
synes den fint kan bruges af en lille dreng.

Nævnte igår, at jeg nok ville tage ind i ærmerne, hvis jeg strikkede trøjen igen.
Det er faktisk ikke nødvendigt. Det ses ikke, når trøjen er på + den var lettere at
give den lille gut trøjen på.

Hjaltes striktrøje passede sørme også.
Det kan jeg desværre ikke vise, da Hjalte var i sit es igår
og kunne slet ikke stå stille, men fin var trøjen til ham.

Han var selv så glad for den, at det gik pænt lang tid,
før han ville have den af igen, selvom han svedte godt i den :)

Weekenden ligger og lurer rundt om hjørnet.
Byen vil summe af liv, da der afholdes strikkefestival.
Selv kommer jeg ikke med iår, men det var helt sikkert en oplevelse sidst
og jeg kan varmt anbefale at tage afsted.

Hav en dejlig weekend



13 kommentarer:

  1. Man ved bare hvor meget du ELSKER dine børnebørn når øjnene løber i vand, ved smilet fra en af dem, du er den bedste BEDSTE man kunne ønske sig.. ENDNU ENGANG TAAAAAK for de fine bluser ELSKER dem og DIG ♥♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Nåhhhh TAK kære dig svigerdatter. Dejligt i kunne bruge trøjerne og tak fordi i er jer.

      Slet
  2. Kan knageme godt forstå du elsker dine børnebørn
    De er livets dessert, har jeg ladet mig fortælle
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. De er netop livets dessert Pia og du har noget at glæde dig til.
      Knus

      Slet
  3. For en skjønn liten gutt! Det er herlig å ha barnebarn, det vet jeg alt om. Så fint at jakken passet. Helt normalt at Hjalte ikke står stille for fotografering. Det gjelder vel å "springe fort", det er i alle fall Sigurds favorittaktivitet.

    God helg! Her er kofferten pakket for 14 dager på Kreta sammen med en venninne.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlet
    Svar
    1. De er nemlig søde Ingunn og meget ligetil. Hav en skøn skøn ferie til Kreta i varmen. Når du kommer hjem, har i måske fået sne.
      Smil fra Tove

      Slet
  4. Åhhh, hvor er han sød. Og sikke en dejlig striktrøje:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Ingrid. De små forstår at få hjerter til at smelte og jeg er så glad for, at jeg har dem så tæt på, at jeg kan opleve dem hver uge.

      Slet
  5. Hold nu op hvor er han skøn. Sådan et babysmil går jo lige i hjertet. Min mor siger at børnebørn er livets dessert - jeg tror hun har ret. Rigtig god weekend.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Vore mødre og bedstemødre var vist af samme mening som os Christina, for de synes også børnebørn og oldebørn var livets dessert

      Slet
  6. Skønne billeder af den bette og ligner han ikke storebror, sådan temmelig meget ? :o)
    Sikke fine ting du har fået af pindene, til både store og små.

    En skøn ~ herlig weekend til dig :o)
    Knus her fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lidt svært ved at se, hvem Nohr ligner, men kær er han og trøjerne bliver flittigt brugt.

      Slet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet