mandag den 13. februar 2017

Dagens rose

Dagens rose, sender jeg til HIKE hundefoder.

Her køber jeg Lunas mad og der bare service for alle pengene.
Hurtig levering og altid en overraskelse i form af en stor pose godbidder til Luna,
men
idag har ejeren af Hike virkelig fortjent en rose.

Ville sende nogle små godbidder til Brande internat til de små hunde
og fluks fordobler Hike bestillingen.

Er det ikke bare flot?
Tusind tak herfra til Hike og vi vender tilbage,
når Luna skal have mere mad.


Nej, jeg får ikke noget for at fortælle om Hike, men kan kun rose
deres hundemad og super service.

( De sælger også kattemad, men det har jeg ikke prøvet )

Hav en skøn dag derude.

4 kommentarer:

  1. Den rose har de også fortjent
    Håber du har fået lidt lyst til at skrive igen. Det er så hyggeligt at læse hos dig

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej min ven.
      Jeg tager tilløb til at skrive igen. Om der er *fart* nok på, til at fortsætte, vil tiden vise, men det er nu ret hyggeligt at skrive og få besøg af velkendte ansigter herinde.
      Få timer efter de små godbidder var bestilt, fik jeg besked om, at de er på vej, så de har dem imorgen.
      Knus til dig

      Slet
  2. Sikke dog en flot gestus af Hike. Det er vel nok dejligt at læse, og de fortjener sandelig din rose <3 Du skal have hjertelig tak for, at du skriver blogindlæg igen - det er så stor en glæde at læse dine ord igen <3 Kram og kærlige tanker til dig du vidunderlige Mosekone <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Louise.
      Det var nemlig rigtig flot og god service + medfølelse fortjener ros.
      Åhh hvor er du sød og tænk, at lidt skriv fra min side, kan skabe glæde. Tak til dig.
      Kram til dig

      Slet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet