onsdag den 30. september 2015

Sidste dag i sept.


Lidt billeder fra dagen idag.

Godmorgen måne

Naturens juledekoration

Solen leger i den begyndende efterårsløv

Smuk morgen udsigt et sted på Harrild hede

Sol og skyggeside med fin gangbro imellem.
Et billede der taler til mig på flere måder

Den gamle bænk er klædt på til pauser

Sure Luna....hun har lige fået klippet negle/kløer

Afslappet Luna er med, lige i centrum af brændekørselsbanen

Slut, prut, finale. Brænde under tag

Jeg elsker synet af stablet brænde og duften af træet i skuret

Tak for en skøn sept. mdr og velkommen til okt,
som jeg også glæder mig til at opleve.

Hav en dejlig aften

8 kommentarer:

  1. Skønne skønne billeder :) Og fantastisk du er kommet i hus med dit brænde, så skønt :)

    Kunne ikke lade være med at grine da jeg nåede billedet af sure Luna :D Det lyser bare langt ud af hende, at der er noget hun ikke er tilfreds med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også bare så glad for, at brænde nu er under tag.
      Hende Luna har mange sjove udtryk og elsker at fange dem på billeder, hvis jeg kan og hun kan ikke fordrage at få klippet negle.
      Det viser hun tydeligt før, under og efter denne handling, men det er nødvendigt. Hun slider dem ikke selv ned.

      Slet
  2. Smukke billeder fra en virkelig smuk September - åh at få brændet under tag, taler direkte til vores stenaldergen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Da jeg købte huset her for godt 10 år siden, som også indeholdt brændeovn, anede jeg intet om brugen af den, brænde og havde heller ikke før svunget en økse, men jeg nyder det, at kunne hente brænde ind hver dag på de kolde dage og er nu gode venner med øksen.

      Slet
  3. Fantastiske billeder! Sure Luna er så sød
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak min ven. Ja, hun er sød, hende frække Luna....også når hun er sur

      Slet
  4. Det ser ut du har fin varm i vinteren i stuben :-)))
    Tak for herlige bilder. Hekletøy ser ut så veldig fint.
    Kos deg med vakre høstdagene, håper du få masse solskinn.
    Jeg tar en liten tur til datter min, gleder meg å se barnebarn.
    I dag vi har så hyggelig ute... varm i solen.
    Hilsen til deg og en stor klem fra Viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Brænde giver varmen mange gange, før det også giver god varme i stuen. Hyggeligt at arbejde med, når bare de gamle knogler gider være med. Hækletøjet skal helst blive til et lille børnetæppe. Har en masse af det garn i de tre farver, som er købt for år siden på tilbud.
      Hav en rigtig dejlig tur til datter og børnebørn Viola.
      Smil fra Tove

      Slet

Uhhhh, hvor det luner.
Helt ud i tæerne, når du smider en kommentar.
Tak fra hjertet